نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

فکری: قربانعلی‌پور بهترین تمرین‌دهنده ایران است | تیم ندارند گزینه مربی استقلال می‌شوند

  • کد خبر: ۵۹۰۴۰
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
فکری: قربانعلی‌پور بهترین تمرین‌دهنده ایران است | تیم ندارند گزینه مربی استقلال می‌شوند
محمود فکری بار دیگر از کادر فنی‌اش حمایت کرده است. سرمربی استقلال به نام اصغر قربانعلی‌پور اشاره دارد که به‌تازگی به آبی‌ها ملحق شده. او قربانعلی‌پور را بهترین تمرین‌دهنده ایران می‌داند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری به شدت از فضایی که علیه خودش و دستیارنش شکل گرفته ناراحت است. او حتی به طور غیرمستقیم از برخی اسامی که در روزهای اخیرنام شان شنیده شده انتقاد می کند و تیکه سنگینی به آن ها می اندازد. حرف های سرمربی استقلال در جریان تمرین با برخی هواداران جالب توجه است. او می گوید:« آقایان سر دستیار، بازیچه یکسری پیج‌ها و رسانه ها نشوید. یکسری آدم ها هیچ کجا تیم ندارند و می گویند که همان‌ها را بگیرید؛ چرا؟ اگر خوب بودند چرا سر کار نیستند؟ اصغر قربان علی پور را که ما آوردیم، دکترای فیزیولوژی ورزشی دارد و یکی از بهترین ترینرهای ایران است اما یک نفر از او حمایت نکرد. قربان علی پوری که رسانه ای نیست و مجازی نیست، هیچکس از او حمایت نمی کند؛ X و Y و... که هیچ کجا تیم ندارند همه می گویند آنها را بیاورید. چرا عقل مان را دست یکسری کاسب می دهیم؟ من وقتی که آمدم می گفتند استقلالی ترین نیمکت را آوردی و از روز اول هم تیمم صدر جدول نبود ولی هیچکس حمایت نکرد. تیمم هفته دوم باخت، گفتند برو! چه کسی را بعد از باخت در هفته اول می گویند برو؟ من بروم و یک مربی دیگر بیاید، می خواهد معجزه‌ کند؟ چرا تیم های دیگر از مربیانشان حمایت می کنند ولی در استقلال هیچکس حمایت نمی شود؟» فکری درادامه حرف هایش به موضوعاتی که حول قایدی و غفوری می گذرد اشاره دارد تا نشان دهد هیچ عزمی برای کنار زدن وریا ندارد:« مهدی قایدی سرما خورده و نتوانست سر تمرین بیاید. اگر قرار باشد هم ترانسفر شود با نظر باشگاه و سرمربی وقت خواهد بود؛ فرقی هم ندارد من باشم یا کس دیگر تا زمانی که قرارداد دارد باید با نظر باشگاه جدا شود. وریا غفوری هم سر تمرین آمد و پایش درد گرفت و راهی کلینیک شد. اگر به سازمان لیگ هم رفته حتما کاری داشته است. اودرتیم ما می ماند.» فکری درباره انتخاب ترکیب هم این جمله را به زبان آورد:« اینکه چه کسی بازی کند تصمیم من است.حال می خواهد وریا غفوری باشد یا بازیکن دیگری. من تصمیم نهایی را اتخاذ می کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->